HANDELSBETINGELSER

GENERELLE OPLYSNINGER:

  • DREMÉR
  • Vinkelvej 25, 8544 Mørke
  • CVR: 44716747
  • E-mail: contact@dremer.dk
  • Telefon: +4531909041

 PRISER:

  • Hos DREMÉR er alle priserne angivet i DKK KR. og er inkl. moms og afgifter. 
  • Vi forbeholder os retten til at kunne ændre priserne fra dag til dag. Der tages forbehold for udsolgte og udgået varer.

BETALING:

  • Hos DREMÉR modtager vi betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, Bankoverførsel & MobilePay.
  • Betalingen vil først blive trukket fra din konto, når varen afsendes.
  • Alle beløb er i DKK og er inkl. moms.
  • Med afgivelse af en bestilling hos DREMÉR erklærer du udelukkende at handle til private formål.

LEVERING:

  • DREMÉR tilstræber efter at afsende alle indgået ordre inden kl. 17:00 samme dag. Ordre herefter sendes næstfølgende dag.
  • Leveringstid er 1-3 hverdage efter bestilling.
Vi sender rundt til hele Danmark, alle hverdage.
  • Fragtpriser fra 49,- DKK. Varer vil blive leveret til din angivne leveringsadresse.
  • Vi tilbyder følgende leveringsformer: DAO
  • OBS. Hvis der ikke er plads på udleveringstedet bliver pakken leveret til din nærmeste pakkeshop, hvilket du får besked om af leveringservicen.
  • Opstår der problemer, bedes du kontakte kundeservice hos din valgte leveringsform eller kontakte os på contact@dremer.dk
  • 
For visse varer gælder særlige leveringsvilkår. Betingelserne vil fremgå specifikt forud for køb af disse varer.

REKLAMATIONSRET:

  • Der gives 24 måneders reklamationsret i henhold til købeloven.
  • Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.
  • Du kan få reparation, udskiftning, tilbagebetaling eller en prisreduktion afhængig af den konkrete situation.
  • Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet/ydelsen.
  • Du skal reklamere så snart du har opdaget manglen/fejlen.
  • DREMÉR vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

  • Ved returnering, reklamationer eller benyttelse af fortrydelsesretten sendes pakken tilbage til vores lager. Der modtages ikke forsendelser pr. efterkrav. Send os en mail da vi har brug for følgende information. Når du returnerer varen, bedes du oplyse hvad problemet er så detaljeret som muligt. Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, da du stadig har ansvaret for pakken, indtil vi har modtaget den retur.

Ved benyttelse af reklamationsretten sendes pakken tilbage til:
- DREMÉR
- ØDUMVEJ 31 
- 8370 HADSTEN

REFUSION:

  • Hvis der er tale om refusion, bedes du medsende bankoplysninger i form af reg nr. og konto nr. så det aftalte beløb kan overføres. Disse oplysninger kan uden risiko oplyses pr. mail eller anden elektronisk form, da det ikke er følsomme oplysninger og kun vil blive anvendt til vores opfyldelse af refusionen.  

FORTRYDELSESRET:

  • Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret når du handler hos os.

  • 
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.
  • Returneringsomkostninger skal du selv betale.
  • Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 dage efter du har modtaget varen, og fra fortrydelsen skal du senest 14 dage efter returnere forsendelsen.
  • Meddelelsen skal gives pr. mail. På meddelelsen skal du gøre tydeligt opmærksom på, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret.
  • Ønsker du at sende varen retur til os, skal du benytte dig af DAO´S hjemmeside, og udfylde returseddelen samt bestille returlabel. Alternativt kan du udfylde returseddelen og sende varen til: DREMÉR 
att. retur 
Ødumvej 31 8370 Hadsten.
  • Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen, uden samtidig at give tydelig meddelelse herom.

Ved benyttelse af fortrydelsesretten sendes pakken tilbage til:
- DREMÉR
- ØDUMVEJ 31 
- 8370 HADSTEN

RETUNERING:

  • Du skal sende din ordre retur uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, at du har gjort brug af din fortrydelsesret.
  • Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med returnering.
  • Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket ordentligt ind. Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen.
  • Ekspeditionen går hurtigere, hvis du ligeledes udfylder og vedlægger vores Fortrydelsesformular.

  • Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering og til vi har modtaget den retur. Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen. Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Ved benyttelse af returnering sendes pakken tilbage til:
- DREMÉR
- ØDUMVEJ 31 
- 8370 HADSTEN

VARENS STAND VED RETURNERING: 

  • Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, hvorpå den fungerer.

  • Hvis plomberingen er brudt, betragtes den som brugt. Hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet ikke får købsbeløbet retur.
  • For at modtage hele købsbeløbet retur må plomberingen ikke være brudt, og varen må ikke være beskadiget.

TILBAGEBETALING:

  • Fortryder du dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os retur. Du skal selv betale udgifterne ved tilbagelevering af varen, når du fortryder.
  • I særlige tilfælde som reklamation, dækker vi den betalte fragt, ved bestillingen. Vi forventer, at du afsender varerne hurtigst muligt efter, du har givet besked om fortrydelse, det skal ske senest 14 dage efter, du har fortrudt.
  • 
I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes købs-beløbet.
  • 
Ved anvendelse af fortrydelsesretten, refunderes alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (undtaget ekstra omkostninger som følge af dit valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at gøre brug af fortrydelsesretten.
  • Tilbagebetaling gennemføres med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.
  • Vi kan tilbageholde beløbsrefunderingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.  

PERSONDATAPOLTIK:

  •  For at du kan indgå aftale med os og handle på vores hjemmeside, har vi brug for følgende oplysninger om dig:
 Navn, Adresse, Telefonnummer, E-mailadresse, Oplysninger om hvad du har købt.
  • Vi behandler dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig, og for at kunne behandle henvendelser vedrørende dit køb.
  • Behandlingen sker efter reglerne i vores persondatapolitik for DREMÉR. Heri kan du læse mere om, hvordan dine oplysninger behandles, hvornår de slettes, og hvilke rettigheder du har som registreret.

KLAGER:

  • Hvis du vil klage over dit køb hos DREMÉR skal du rette henvendelse til vores kundeservice på contact@dremer.dk
  • Vi bestræber os altid efter at gøre alle kunder tilfredse, og vi vil altid bruge kunde kritik, til at forbedre os.
  • Du kan også indgive en klage til Center for Klageløsning, såfremt betingelserne herfor er opfyldt. Center for Klageløsning
 Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg https://forbrug.dk/
  • Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
  • Ved indgivelse af klage bedes du oplyse vores E-mail: contact@dremer.dk